Menu
Najświeższe wpisy
- ISE 2017: Panasonic zaprezentował nowe projektory oraz rozwiązania Digital Signage
- Nowe projektory Sony z serii E: duża jasność i pełny zestaw funkcji
- Panasonic zapowiada nowości podczas targów ISE 2017
- ISE2016 Premiera superjasnego projektora laserowego Panasonic
- Najnowsza oferta Panasonic zaprezentowana podczas ISE 2016
Projektory
Warto odwiedzić
Na skróty
Linki
Technologia projekcji 3D w klasie
27 of styczeń 2012
Wystawa BETT w Londynie była doskonałą okazją dla producentów, aby pokazać nowe modele projektorów DLP 3D umożliwiających ekonomiczne, nauczanie 3D bez użycia lampy.
Podczas BETT Show 2012, Texas Instruments DLP ogłosiło dostępność zupełnie nowych, bezlampowych projektorów BenQ i Optoma, zasilanych przez technologię DLP.
Projektory z bezlampowym podświetleniem BenQ LW61ST (WXGA) / LX60ST (XGA) i Optoma ZW210ST (WXGA) / ZX210ST (XGA), oferują podobną moc (w porównaniu do tradycyjnych żarówek) - około 2000 lumenów, aby umożliwić użytkowanie w dzisiejszych salach lekcyjnych, przy jednoczesnym zwiększeniu żywotności projektorów i zmniejszeniu długoterminowych kosztów utrzymania (brak konieczności wymiany lampy).
Te nowe modele dołączyć do sprawdzonych projektorów bezlampowych od Casio, jednak mają one na celu uwzględnienie innych pożądanych cech, takich jak możliwości 3D-Ready, łączność i interaktywność, tak aby pasowały do obecnych jak i przyszłych potrzeb nauczania.
Oprócz tego, że są bezlampowe, nowe BenQ i Optoma są również częścią grupy projektorów DLP, które umożliwiają wyświetlanie treści trójwymiarowych, w skrócie mówiąc - są 3D-Ready. Znane są możliwości wykorzystania tej technologii w kinie, grach wideo i gdzie indziej, teraz są już wyniki badań nad 3D, które pokazują jego pozytywny wpływ na potencjalnych uczniów w szkole.
Foto: dlp.com
Ostatnio, profesor Anne Bamford, dyrektor Międzynarodowej Agencji Badań, podała do wiadomości wyniki projektu badawczego LIFE, którego celem było zmierzenie znaczenia i wpływu doświadczeń 3D na naukę ucznia i osiągnięcia, oraz określenie najbardziej efektywnych typów doświadczeń 3D.
Foto: dlp.com
Badanie zostało przeprowadzone pomiędzy październikiem 2010 i majem 2011, w siedmiu krajach europejskich i wykazało, że zrozumienie uczniów, przyswajanie informacji i ogólne zachowanie wszystkich są lepsze, dzięki dodaniu do projekcji 3D w środowiska nauczania/uczenia się.
Foto: dlp.com
Różnicę mierzono przez porównanie wyników testów grup 2D i 3D przed i po doświadczeniu. Okazało się, że:
- Średnio 86% uczniów poprawiło się w klasach z 3D, w porównaniu do 52% poprawy w klasach 2D.
- Osoby poprawiły wyniki testów średnio o 17% w klasach 3D, w porównaniu do 8% poprawy w klasach 2D między przed doświadczeniem i po.
- 92% uczniów średnio było skupionych na lekcjach z 3D podczas gdy tylko 46% aktywnie uczestniczyło podczas lekcji bez 3D.
Foto: dlp.com
Niezależnie od krytyki 3D z rynku kinowego i kina domowego(klient indywidualny), badanie daje 3D pozytywną ocenę na rynku edukacji.
Źródło:
1 Komentarz
Kanał RSS dla tego wpisu. TrackBack URL
Niestety, skomentowanie tego wpisu jest niemożliwe.
2scotland…
…
Trackback od 1calling — 13/01/2022 @ 02:16