Menu
Najświeższe wpisy
- ISE 2017: Panasonic zaprezentował nowe projektory oraz rozwiązania Digital Signage
- Nowe projektory Sony z serii E: duża jasność i pełny zestaw funkcji
- Panasonic zapowiada nowości podczas targów ISE 2017
- ISE2016 Premiera superjasnego projektora laserowego Panasonic
- Najnowsza oferta Panasonic zaprezentowana podczas ISE 2016
Projektory
Warto odwiedzić
Na skróty
Linki
Panasonic i plany obsługi klientów marki Sanyo
14 of luty 2012
Panasonic zapowiada plany obsługi klientów marki Sanyo
Panasonic ogłosił, że po zakończeniu prze z niego nabycia Sanyo Corporation, 1 stycznia 2012 roku został utworzony nowy oddział firmy zajmujący się projektorami. Panasonic integruje w nim działy R & D, inżynierii, produkcji, planowania produktu i marketingu wprowadzania na rynek, ponieważ chce wprowadzić większą gamę produktów, które będą jeszcze lepiej trafiać w potrzeby klientów. Wraz z powstaniem tej nowej jednostki biznesowej Panasonic zaprzestanie produkcji projektorów pod marką Sanyo z końcem marca 2012.
Panasonic zobowiązał się, że wszystkie produkty marki Sanyo będą w dalszym ciągu zabezpieczone standardową gwarancją producenta, nawet jeśli będą one sprzedawane po marką Sanyo, która zostanie oficjalnie wycofana z rynku w dniu 31 marca 2012. Uzgodnienia są dokonywane w ramach grupy Panasonic w celu zapewnienia, że wszystkie gwarancje Sanyo będą działać i obowiązywać w przyszłości. Użytkownicy końcowi, którzy będą mieli problem ze swoim produktem marki Sanyo w okresie gwarancji, będą mogli się z tym zgłosić do swojego dostawcy, u którego dokonali zakupu.
Ponadto, Panasonic ogłosił swoje nowe palny obsługi klienta które mają na celu zwiększenie wsparcia posprzedażowego dla klientów w całej Europie. Profesjonalne monitory klienci mogą naprawić w miejsce instalacji i w ramach nowej inicjatywy Globalnego Serwisu (Global Support), systemu Globalnego Kont Klientów, które rozszerzają działalność na cały świat. Obecnie objęły firmy takie, jak integratorzy systemów av i firmy eventowe, mogą naprawić swoje projektory w serwisach w 43 krajach, po rejestracji na www Panasonic -system, * PASS, niezależnie od tego gdzie zostały one zainstalowane. W dodatku, standardowe gwarancje zostały rozszerzone na Europę Środkową i Wschodnią.
Dzięki otwarciu Europejskiego Centrum Obsługi firmy Panasonic w Cardiff w 2006 roku, spółka obniżyła czas naprawy do dwóch dni, ponieważ wszystkie części były już przechowywane w jednej lokalizacji, a komunikacja między miejscowymi inżynierami a fabryką Panasonic uległa poprawie. W efekcie, w 2010 roku w niezależnych badaniach firmy Horizon2, Panasonic został wybrany numerem jeden pod względem programu gwarancyjnego, wezwania centrum serwisowego (pod względem jakości wsparcia oraz znajomości języków obcych) oraz wsparcia inżyniera w miejscu instalacji.
W celu dalszej poprawy opieki posprzedażnej, firma rozszerzyła swoją gwarancję na Polskę, Bułgarię, Węgry, Rumunię, Czechy, Słowację i Słowenię. Klienci we wszystkich tych krajach będą mieli 3-letnią gwarancję na wyświetlacze i projektory Panasonic, 5-dniowy termin naprawy (w przypadku napraw gwarancyjnych) oraz opcję dodatkowego przedłużenia gwarancji o 2 lata.
To, co Panasonic nazywa sukcesem, to możliwość napraw na miejscu dla dużych ekranów. Od kwietnia 2012 wyświetlacze LCD i plazmowe klientów w całej Europie będą również mieć możliwość naprawy wykonywanej na miejscu przez pracowników serwisu, którzy mają dotrzeć do klientów w ciągu dwóch dni.
Ponadto, globalne konta klientów umożliwiają teraz zgłoszenie swoich projektorów do serwisu w każdym z 43 krajów objętych programem. Standardowa gwarancja Panasonic zapewnia świadczenie usług naprawy w okresie 3-letnim dla każdego typu urządzeń i oraz obejmuje lampę przez okres trzech miesięcy. Ten nowy program jest aktywowany po rejestracji w systemie Panasonic PASS*.
“Zawsze szukamy sposobów na poprawę obsługi klienta, a dzięki tym trzem nowym inicjatywom jesteśmy przekonani, że nasze wielokrotnie nagradzane systemy serwisu i wsparcia będą działać jeszcze bardziej efektywnie niż kiedykolwiek wcześniej”, powiedział Donald Maidment, European Service Manager Panasonic (na zdjęciu).
Źródło: Instalation Europe
Mieliśmy nieco obaw, czy Panasonic aby na pewno p przejęciu marki Sanyo będzie inwestował w dział projektorów, ale z tego, co dotychczas widać, ma zamiar “zawalczyć” o dość spory kawałek “projektorowego tortu”.
Bacznie będziemy się przyglądać, co będzie się działo dalej…
Brak komentarzy
Jeszcze nikt tego nie skomentował.
Kanał RSS dla tego wpisu. TrackBack URL
Niestety, skomentowanie tego wpisu jest niemożliwe.