Menu

Najświeższe wpisy

Projektory

Warto odwiedzić

Na skróty

3M MP225a 3M MPro-150 3M Roku Streaming Projector Aaxa P1 AAXA P2 Jr. Aaxa P3 Aaxa P4X Ansilumen Brookstone HDMI pocket projector dlp link 3d ready General Imaging PJ205 Microvision ShowWX najlepsze pico projektory najlepsze projektory pico nowe projektory nowe projektory Panasonic nowy projektor okulary 3D OPTOMA Optoma PK201 Optoma PK301 Optoma PK320 projektor 3D projektor 3d-Ready projektor bliskiego pola projektor full HD projektor interaktywny projektor LED projektor WXGA projektor XGA projektory 3D projektory 3D-Ready projektory bliskiego pola projektory interaktywne projektory NEC projektory Panasonic Projektory PICO projektory Sanyo projektory Viewsonic projektor z HDMI ranking projektorów pico Samsung SP-H03 SVP PPP-03 Viewsonic 3D XGA

Linki

Firma Hitachi rozpoczęła poszukiwanie najbardziej innowacyjnych zastosowań swoich projektorów bliskiego pola.  Ze względu na szeroki zakres zastosowań i zalety tych produktów oraz ich przydatność w niewielkich przestrzeniach, Hitachi przez cały czas otrzymuje informacje o doskonałych studiach przypadków, które ilustrują innowacyjne rozwiązania problemów przy wykorzystaniu produktów marki Hitachi. Teraz firma chce dowiedzieć się, w jaki sposób projektory Hitachi pomogły jej klientom w znalezieniu inspirujących rozwiązań.

Wystarczy przesłać swoje najbardziej innowacyjne studium przypadku, aby zyskać szansę na wspaniałe nagrody, w tym prestiżową „Hitachi Innovation Award”.

Nagrody:
Zwycięzca otrzyma prestiżową nagrodę „Hitachi Innovation Award” oraz weekendowy pobyt Londynie dla dwóch osób (wliczony przelot, noclegi w hotelu i bilety do teatru).  Za drugie miejsce nagrodą jest projektor krótkoogniskowy CP-AW100N, a za trzecie - projektor CP-D10.

Aby uczestniczyć w konkursie, należy zebrać zdjęcia ilustrujące zastosowanie projektorów Hitachi do swoich rozwiązań i napisać krótkie (około 300 słów) objaśnienie charakteru wyzwania oraz tego, w jaki sposób projektor Hitachi przyczynił się do znalezienia rozwiązania.

Swoje studium przypadku można następnie przesłać na adres marketing@hitachi-eu.com. Liczba zgłoszeń, które można nadesłać do konkursu jest nieograniczona. Szczególy i regulamin konkursu na stronie Hitachi.

Brak komentarzy

Jeszcze nikt tego nie skomentował.

Kanał RSS dla tego wpisu. TrackBack URL

Niestety, skomentowanie tego wpisu jest niemożliwe.